Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1769
Назва: | Використання технології контекстного навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи в інклюзивних групах |
Автори: | Турчина, Ірина Станіславівна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта дитина з особливими освітніми потребами підготовка майбутніх вихователів технологія контекстного навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Турчина І.С. Використання технології контекстного навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи в інклюзивних групах. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Т. V (73): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Київ : Гнозис, 2017. Вип. 37-1. С. 303-314 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи в інклюзивних групах. Проаналізовано специфіку використання технології контекстного навчання в процесі вивчення дисципліни «Інклюзивна освіта». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1769 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання технології контекстного навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи в інклюзивних групах.pdf | 568.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.