Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1815
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Столяр, Марина Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-03T14:07:10Z | - |
dc.date.available | 2020-04-03T14:07:10Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Столяр М.Б. Естетичний зріз протистояння тоталітарних практик та радянської сміхової культури: образ жертви. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: зб. наук. праць; вип. ХХVІІІ. Київ : Міленіум, 2012. С. 16–23. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1815 | - |
dc.description.abstract | Образ жертви є наскрізним для марксистського естетичного дискурсу історії як оптимістичної трагедії. Що ж до сміхової культури, то вона принципово не приймає жертву – профанує або симулює її. Якщо ідеологія оспівувала поняття жертви як необхідної умови життя та просування у майбутнє, то сміхова культура виявляла несумісність жертви і життя, жертви і майбутнього. Варіанти відповідної профанації в межах творів сміхової культури розглядаються та аналізуються автором статті. Це пряме або опосередковане заперечення жертви, її висміювання або симуляція тощо. | en_US |
dc.publisher | Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: зб. наук. праць | en_US |
dc.subject | радянська сміхова культура | en_US |
dc.subject | тоталітарні практики | en_US |
dc.title | Естетичний зріз протистояння тоталітарних практик та радянської сміхової культури: образ жертви | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Естетичний зріз протистояння тоталітарних практик та радянської сміхової культури образ жертви.pdf | 297.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.