Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1860
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дроздов, Олександр Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-04T10:00:58Z | - |
dc.date.available | 2020-04-04T10:00:58Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Дроздов О. Феномен третирування у школі: шляхи вирішення проблеми. Соціальна психологія. 2007. № 6. С. 124 – 132. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1860 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена такій форми агресивної поведінки у закладах освіти, як третирування учнями інших учнів. На основі аналізу сучасних зарубіжних джерел розкривається сутність цього явища, описуються його різновиди, ступінь поширення в західних суспільствах, фактори його виникнення. Наводиться опис однієї з найвідоміших профілактично-корекційних програм, спрямованих на подолання цього явища. | en_US |
dc.publisher | Соціальна психологія | en_US |
dc.subject | агресивна поведінка | en_US |
dc.subject | третирування | en_US |
dc.title | Феномен третирування у школі: шляхи вирішення проблеми | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Феномен третирування у школі.pdf | 119.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.