Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1860
Назва: Феномен третирування у школі: шляхи вирішення проблеми
Автори: Дроздов, Олександр Юрійович
Ключові слова: агресивна поведінка
третирування
Дата публікації: 2007
Видавництво: Соціальна психологія
Бібліографічний опис: Дроздов О. Феномен третирування у школі: шляхи вирішення проблеми. Соціальна психологія. 2007. № 6. С. 124 – 132.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена такій форми агресивної поведінки у закладах освіти, як третирування учнями інших учнів. На основі аналізу сучасних зарубіжних джерел розкривається сутність цього явища, описуються його різновиди, ступінь поширення в західних суспільствах, фактори його виникнення. Наводиться опис однієї з найвідоміших профілактично-корекційних програм, спрямованих на подолання цього явища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1860
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Феномен третирування у школі.pdf119.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.