Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866
Назва: | Релігійні підвалини радянської сміхової культури |
Автори: | Столяр, Марина Борисівна |
Ключові слова: | радянська сміхова культура тоталітарні практики ієрофанія титанізм |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди |
Бібліографічний опис: | Столяр М.Б. Релігійні підвалини радянської сміхової культури. Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди «Філософія». Харків, 2013. Вип. 40. Ч.ІІ. С.151–160. |
Серія/номер: | Філософія; |
Короткий огляд (реферат): | Радянська сміхова культура демонструється як заперечення псевдо-сакральної ідеології, як «профанація профанації» первинних релігійних сенсів і, таким чином, як повернення до цих сенсів. Авторка виділяє дві основні парадигми радянської сміхової культури: титанічну та десакралізовану християнську. Титанічна парадигму представлено такими артефактами культури, як цирк та ексцентрична кінокомедія. Що ж до творчості Є. Шварца, Е.Рязанова, В.Войновича, то вона тяжіє до християнської парадигми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Релігійні підвалини радянської сміхової культури.pdf | 334 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.