Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.contributor.authorКійко, Тетяна Борисівна-
dc.date.accessioned2020-04-08T08:58:01Z-
dc.date.available2020-04-08T08:58:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМіненок А.О., Кійко Т. Б. Психолого-педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних заклада школи. Педагогічна теорія і практика : зб. наук. праць. Київ : КиМУ, 2017. Вип. 1 (6) . С. 218-233.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2071-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано психолого-педагогічні засади організації для вдосконалення викладання медикобіологічних дисциплін у вищих навчальних закладах. Доведено, що порівняльні аспекти та історикофілософський складник розвитку здоров’язбереження в освіті поглиблюють актуальність системного вивчення майбутніми педагогами медико-біологічних дисциплін, сприяють упровадженню компетентнісного підходу в професійну підготовку студентів у вищих педагогічних навчальних закладах і забезпечують реалізацію важливого напряму гуманізації освіти ˗ формування, збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління.en_US
dc.publisherПедагогічна теорія і практика : зб. наук. праць.en_US
dc.subjectздоров’язбереженняen_US
dc.subjectмедико-біологічна підготовкаen_US
dc.subjectучасники педагогічного процесуen_US
dc.subjectпсихологопедагогічні особливостіen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних заклада школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.