Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2071Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Міненок, Антоніна Олексіївна | - | 
| dc.contributor.author | Кійко, Тетяна Борисівна | - | 
| dc.date.accessioned | 2020-04-08T08:58:01Z | - | 
| dc.date.available | 2020-04-08T08:58:01Z | - | 
| dc.date.issued | 2017 | - | 
| dc.identifier.citation | Міненок А.О., Кійко Т. Б. Психолого-педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних заклада школи. Педагогічна теорія і практика : зб. наук. праць. Київ : КиМУ, 2017. Вип. 1 (6) . С. 218-233. | en_US | 
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2071 | - | 
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовано психолого-педагогічні засади організації для вдосконалення викладання медикобіологічних дисциплін у вищих навчальних закладах. Доведено, що порівняльні аспекти та історикофілософський складник розвитку здоров’язбереження в освіті поглиблюють актуальність системного вивчення майбутніми педагогами медико-біологічних дисциплін, сприяють упровадженню компетентнісного підходу в професійну підготовку студентів у вищих педагогічних навчальних закладах і забезпечують реалізацію важливого напряму гуманізації освіти ˗ формування, збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління. | en_US | 
| dc.publisher | Педагогічна теорія і практика : зб. наук. праць. | en_US | 
| dc.subject | здоров’язбереження | en_US | 
| dc.subject | медико-біологічна підготовка | en_US | 
| dc.subject | учасники педагогічного процесу | en_US | 
| dc.subject | психологопедагогічні особливості | en_US | 
| dc.title | Психолого-педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних заклада школи | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Психолого-педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних заклада школи.pdf | 467,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.