Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2071
Назва: | Психолого-педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних заклада школи |
Автори: | Міненок, Антоніна Олексіївна Кійко, Тетяна Борисівна |
Ключові слова: | здоров’язбереження медико-біологічна підготовка учасники педагогічного процесу психологопедагогічні особливості |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Педагогічна теорія і практика : зб. наук. праць. |
Бібліографічний опис: | Міненок А.О., Кійко Т. Б. Психолого-педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних заклада школи. Педагогічна теорія і практика : зб. наук. праць. Київ : КиМУ, 2017. Вип. 1 (6) . С. 218-233. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано психолого-педагогічні засади організації для вдосконалення викладання медикобіологічних дисциплін у вищих навчальних закладах. Доведено, що порівняльні аспекти та історикофілософський складник розвитку здоров’язбереження в освіті поглиблюють актуальність системного вивчення майбутніми педагогами медико-біологічних дисциплін, сприяють упровадженню компетентнісного підходу в професійну підготовку студентів у вищих педагогічних навчальних закладах і забезпечують реалізацію важливого напряму гуманізації освіти ˗ формування, збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2071 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психолого-педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних заклада школи.pdf | 467.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.