Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2071
Назва: Психолого-педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних заклада школи
Автори: Міненок, Антоніна Олексіївна
Кійко, Тетяна Борисівна
Ключові слова: здоров’язбереження
медико-біологічна підготовка
учасники педагогічного процесу
психологопедагогічні особливості
Дата публікації: 2017
Видавництво: Педагогічна теорія і практика : зб. наук. праць.
Бібліографічний опис: Міненок А.О., Кійко Т. Б. Психолого-педагогічні засади організації удосконалення викладання медико-біологічних дисциплін у вищих навчальних заклада школи. Педагогічна теорія і практика : зб. наук. праць. Київ : КиМУ, 2017. Вип. 1 (6) . С. 218-233.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано психолого-педагогічні засади організації для вдосконалення викладання медикобіологічних дисциплін у вищих навчальних закладах. Доведено, що порівняльні аспекти та історикофілософський складник розвитку здоров’язбереження в освіті поглиблюють актуальність системного вивчення майбутніми педагогами медико-біологічних дисциплін, сприяють упровадженню компетентнісного підходу в професійну підготовку студентів у вищих педагогічних навчальних закладах і забезпечують реалізацію важливого напряму гуманізації освіти ˗ формування, збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2071
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.