Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2073
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міненок, Антоніна Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-08T09:04:16Z | - |
dc.date.available | 2020-04-08T09:04:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Міненок А.О. Акмеологічний підхід у процесі професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2015. Вип. 15. С. 210-216. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2073 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема професіоналізації в контексті процесів розвитку та саморозвитку особистості, зокрема представлено результати теоретико-методологічного дослідження акмеологічних протиріч професійно- творчого саморозвитку на стадії професіоналізації майбутнього вчителя початкової школи та вчителя-практика. | en_US |
dc.publisher | Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | професія | en_US |
dc.subject | професіоналізм | en_US |
dc.subject | професійно-творчий саморозвиток | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.title | Акмеологічний підхід у процесі професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Акмеологічний підхід у процесі професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи.pdf | 207.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.