Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T09:04:16Z-
dc.date.available2020-04-08T09:04:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМіненок А.О. Акмеологічний підхід у процесі професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2015. Вип. 15. С. 210-216.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2073-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема професіоналізації в контексті процесів розвитку та саморозвитку особистості, зокрема представлено результати теоретико-методологічного дослідження акмеологічних протиріч професійно- творчого саморозвитку на стадії професіоналізації майбутнього вчителя початкової школи та вчителя-практика.en_US
dc.publisherВитоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць.en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесіяen_US
dc.subjectпрофесіоналізмen_US
dc.subjectпрофесійно-творчий саморозвитокen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.titleАкмеологічний підхід у процесі професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.