Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2073
Назва: | Акмеологічний підхід у процесі професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи |
Автори: | Міненок, Антоніна Олексіївна |
Ключові слова: | професія професіоналізм професійно-творчий саморозвиток особистість |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. |
Бібліографічний опис: | Міненок А.О. Акмеологічний підхід у процесі професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2015. Вип. 15. С. 210-216. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема професіоналізації в контексті процесів розвитку та саморозвитку особистості, зокрема представлено результати теоретико-методологічного дослідження акмеологічних протиріч професійно- творчого саморозвитку на стадії професіоналізації майбутнього вчителя початкової школи та вчителя-практика. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2073 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Акмеологічний підхід у процесі професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи.pdf | 207.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.