Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2105
Назва: | Проблеми впровадження гендерних підходів в систему післядипломної педагогічної освіти |
Автори: | Юда, Лариса Анатоліївна |
Ключові слова: | вчитель гендер ґендерна освіта ґендерні підходи гендерна компетентність гендерна чутливість післядипломна педагогічна освіта |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Юда Л. А. Проблеми впровадження гендерних підходів в систему післядипломної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 132. С. 158–161. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовується необхідність впровадження гендерного компоненту в систему педагогічної освіти як невід’ємної складової євроінтеграційних процесів в Україні, аналізуються проблеми впровадження ґендерних підходів у систему післядипломної педагогічної освіти. Автор виокремлює складові формування гендерної компетентності та гендерної чутливості педагогів та обґрунтовує умови інтеграції гендерних підходів у систему післядипломної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2105 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблеми впровадження гендерних підходів в систему післядипломної педагогічної освіти.pdf | 436.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.