Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2127
Назва: Trends of higher pedagogical education in the 21st century (review of the author's research results)
Автори: Terentieva, Nataliia
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: Second Academic Revolution
trends
higher education
teaching activity
Дата публікації: 2019
Видавництво: Acta et Commentationens. Sciences of Education. Scientific Journal.
Бібліографічний опис: Terentieva N. Trends of higher pedagogical education in the 21st century (review of the author's research results). Acta et Commentationens. Sciences of Education. Scientific Journal. 2019. № 3(17). С. 26-31 DOI статті: 10.36120/2587-3636.v17i3.26-31
Короткий огляд (реферат): This scientific research represents the results of the study of vector directions for the development of university education as a segment of higher education in the context of changes in the Second Academic Revolution. The paper presents the main trends associated with so-called human factor inherent in higher education during the Second Academic Revolution. Been defined and characterized the changing lecture role, the specific teaching of this period. Author presents the positive and negative aspects of teaching, including the diversification and specialization of activity due to changes in student population, reducing the quality of the learning and teaching activities, migration, increased responsibility and accountability of teachers, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2127
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trends of higher pedagogical education in the 21st century (review of the author's research results).pdf316.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.