Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2141
Назва: | Педагогічне значення дизайн-освіти у формуванні ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів |
Автори: | Жлудько, Віра Миколаївна |
Ключові слова: | дизайн-освіта ціннісних орієнтацій педагогічне значення |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Чернігів: ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Жлудько В. М. Педагогічне значення дизайн-освіти у формуванніціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів / Жлудько В. М. // Теоретико-методичні проблеми підготовки студентів до естетичного виховання учнів початкових класів. Вип.8. - Чернігів: ЧДПУ, 2011. - С. 56 - 61. |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про роль сучасного дизайну, який, володіючи професійною мобільністю, адаптованістю, маючи різноманітні напрямки може і повинен використовуватись школою, оскільки враховує в першу чергу людський чинник. Розкриваються деякі аспекти дизайн-освіти та розгляд даної проблематики в площині професійної підготовки вчителя початкових класів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2141 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічне значення дизайн-освіти у формуванні ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів.pdf | 469.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.