Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2141
Назва: Педагогічне значення дизайн-освіти у формуванні ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів
Автори: Жлудько, Віра Миколаївна
Ключові слова: дизайн-освіта
ціннісних орієнтацій
педагогічне значення
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів: ЧДПУ
Бібліографічний опис: Жлудько В. М. Педагогічне значення дизайн-освіти у формуванніціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів / Жлудько В. М. // Теоретико-методичні проблеми підготовки студентів до естетичного виховання учнів початкових класів. Вип.8. - Чернігів: ЧДПУ, 2011. - С. 56 - 61.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про роль сучасного дизайну, який, володіючи професійною мобільністю, адаптованістю, маючи різноманітні напрямки може і повинен використовуватись школою, оскільки враховує в першу чергу людський чинник. Розкриваються деякі аспекти дизайн-освіти та розгляд даної проблематики в площині професійної підготовки вчителя початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2141
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.