Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2141| Назва: | Педагогічне значення дизайн-освіти у формуванні ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів | 
| Автори: | Жлудько, Віра Миколаївна | 
| Ключові слова: | дизайн-освіта ціннісних орієнтацій педагогічне значення  | 
| Дата публікації: | 2011 | 
| Видавництво: | Чернігів: ЧДПУ | 
| Бібліографічний опис: | Жлудько В. М. Педагогічне значення дизайн-освіти у формуванніціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів / Жлудько В. М. // Теоретико-методичні проблеми підготовки студентів до естетичного виховання учнів початкових класів. Вип.8. - Чернігів: ЧДПУ, 2011. - С. 56 - 61. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про роль сучасного дизайну, який, володіючи професійною мобільністю, адаптованістю, маючи різноманітні напрямки може і повинен використовуватись школою, оскільки враховує в першу чергу людський чинник. Розкриваються деякі аспекти дизайн-освіти та розгляд даної проблематики в площині професійної підготовки вчителя початкових класів. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2141 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Педагогічне значення дизайн-освіти у формуванні ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів.pdf | 469,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.