Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2201
Назва: Емпіричний досвід формування готовності майбутніх учителів до навчання ігродизайну молодших школярів
Автори: Жлудько, Віра Миколаївна
Іващенко, Юлія Федорівна
Ключові слова: емпіричний досвід
дизайн
педагогічний дизайн
художньо-ігрова діяльність
ігровий дизайн
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Жлудько В. М., Іващенко Ю. Ф. Емпіричний досвід формування готовності майбутніх учителів до навчання ігродизайну молодших школярів. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка : гол. ред.. Носко М. О. – Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 149. – С. 237 - 240.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню емпіричного досвіду формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів початкових класів. Акцентується увага на аналізі розвитку зазначеної проблеми на основі досвіду зарубіжної та вітчизняної дизайн-освіти, педагогічного дизайну в практиці професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2201
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.