Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2314
Назва: | Формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до педагогічної імпровізації на уроках музики |
Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | майбутні вчителі початкової школи мистецтво педагогічні умови, формування імпровізація. |
Дата публікації: | 1998 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Дорошенко Т. В. Формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до педагогічної імпровізації на уроках музики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія Психолого-педагогічні науки. 1998. Вип. 1. С.85-88. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано значення оволодіння майбутніми вчителями початкової школи навичками педагогічної імпровізації, які дозволяють приймати педагогічно доцільні рішення у непередбачених ситуаціях уроку, допомагають подолати розгубленість, скутість у спілкуванні з учнями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2314 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_3.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.