Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.date.accessioned2020-04-13T16:36:41Z-
dc.date.available2020-04-13T16:36:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКисла О. Ф. Підготовка студентів магістратури як суб’єктів дослідницької діяльності в умовах нової парадигми вищої освіти. Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу : матеріали Всеукраїнського наук.-практ. семінару (10 березня 2017 року): зб.к тез доповідей / за заг. ред. д. екон. н., проф. Т.Г. Камінської. Київ, 2017. С. 50-52.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2413-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано науково-дослідну складову підготовки студентів магістратури. Зазначено, що магістерська підготовка студента спрямована на формування у нього спеціальних якостей, що визначають його суб’єктність. Виділено якості, які необхідні для ефективної дослідницької діяльності: вмотивованість майбутнього фахівця; потреба в отриманні знань, що необхідні для вирішення дослідницьких завдань у професійній діяльності; наявність уміння критично ставитись до інформації, використовувати комплекс дослідницьких методик безпосередньо на практиці.en_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectмагістратураen_US
dc.subjectдослідницька компетентністьen_US
dc.subjectсуб’єктністьen_US
dc.titleПідготовка студентів магістратури як суб’єктів дослідницької діяльності в умовах нової парадигми вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.