Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2413
Назва: | Підготовка студентів магістратури як суб’єктів дослідницької діяльності в умовах нової парадигми вищої освіти |
Автори: | Кисла, Оксана Федосіївна |
Ключові слова: | магістратура дослідницька компетентність суб’єктність |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Київ |
Бібліографічний опис: | Кисла О. Ф. Підготовка студентів магістратури як суб’єктів дослідницької діяльності в умовах нової парадигми вищої освіти. Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу : матеріали Всеукраїнського наук.-практ. семінару (10 березня 2017 року): зб.к тез доповідей / за заг. ред. д. екон. н., проф. Т.Г. Камінської. Київ, 2017. С. 50-52. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано науково-дослідну складову підготовки студентів магістратури. Зазначено, що магістерська підготовка студента спрямована на формування у нього спеціальних якостей, що визначають його суб’єктність. Виділено якості, які необхідні для ефективної дослідницької діяльності: вмотивованість майбутнього фахівця; потреба в отриманні знань, що необхідні для вирішення дослідницьких завдань у професійній діяльності; наявність уміння критично ставитись до інформації, використовувати комплекс дослідницьких методик безпосередньо на практиці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2413 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підготовка студентів магістратури як суб’єктів дослідницької діяльності в умовах нової парадигми вищої освіти.pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.