Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2591| Назва: | Аксіологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики |
| Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
| Ключові слова: | компетентність аксіогічний підхід професійна компетентність майбутній учитель музики |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Проблеми мистецької освіти : зб. наук.-метод. ст. Ніжин. держ. ун-т імені М. Гоголя |
| Бібліографічний опис: | Дорошенко Т. В. Аксіологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Проблеми мистецької освіти : зб. наук.-метод. ст. Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. Ніжин, 2012. Вип. 7. С. 21-28. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано стан дослідження проблеми професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Розкриті сутність і значення аксіологічного підходу у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2591 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Стаття_59.pdf | 814,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.