Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/264
Назва: | Професійні сюжети як засіб, що сприяє професійному самовизначенню старшокласників у процесі навчання математики |
Автори: | Соколенко, Лілія Олександрівна |
Ключові слова: | професійні сюжети навчання математики підготовка до майбутньої професії |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Черкаси |
Бібліографічний опис: | Соколенко Л. О. Професійні сюжети як засіб, що сприяє професійному самовизначенню старшокласників у процесі навчання математики / Л. О. Соколенко // Проблема математичної освіти (ПМО – 2013): матеріали міжнар. наук.-практ. конфер. (м. Черкаси, 8-10 квітня 2013 р.). – Черкаси: Видавець Чабаненко Ю., 2013. С101-103 |
Короткий огляд (реферат): | Навчальна діяльність старшокласників визначається складним комплексом мотивів, серед яких мотиви широкого суспільного плану (завоювати собі місце в житті, одержати схвалення оточення, підготуватися до майбутньої професії) та мотивів, що йдуть від самої діяльності (інтерес до знань, задоволення від зробленої роботи, інтелектуальної праці). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/264 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sokolenko_Professional scenes.pdf | 206.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.