Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2814
Назва: | Роль педагогічної практики у процесі формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів |
Автори: | Запорожченко, Тетяна Петрівна |
Ключові слова: | педагогічна практика формування математичної компетентності компетентність |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник Інституту розвитку дитини (додаток): матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф. |
Бібліографічний опис: | Запорожченко Т. П. Роль педагогічної практики у процесі формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Інституту розвитку дитини (додаток): матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених «Дитинство. Освіта. Соціум» (19 березня, м. Київ). Київ : Інститут розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. Вип. 6. С. 207–209. |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна практика є невід'ємною складовою процесу формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Вона дозволяє студенту-практиканту не лише поглибити теоретичні знання та практичні навички, здобуті у процесі аудиторного навчання, але й реалізувати свій освітній потенціал в умовах реального процесу навчання молодших школярів математики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2814 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль педагогічної практики у процесі формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.pdf | 100.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.