Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-21T13:23:45Z-
dc.date.available2020-04-21T13:23:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтв. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія : Психолого-педагогічні науки. Ніжин, 2016. № 3. С.85-89.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2854-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню концептуальної ідеї щодо суб’єктно-особистісного підходу, який становить об’єднувальну основу теоретико-методичних позицій дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та зумовлює необхідність залучення студентів до самореалізації в усіх різновидах фахового навчання. Відповідно доцільним став розгляд у статті суб’єктно-особистісних орієнтирів спрямування підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах сучасної вищої школи: розвиток їхньої суб’єктності, можливостей застосування мистецьких важелів стимулювання цього процесу, актуалізація розвивального потенціалу музичного мистецтва в процесі особистісного становлення студентів.en_US
dc.publisherНаукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголяen_US
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваen_US
dc.subjectсуб’єктно-особистісний підхідen_US
dc.subjectсуб’єктністьen_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.subjectпотенціал музичного мистецтваen_US
dc.titleСубєктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_79.pdf208.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.