Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2854
Назва: | Субєктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва |
Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | майбутні вчителі музичного мистецтва суб’єктно-особистісний підхід суб’єктність самореалізація потенціал музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя |
Бібліографічний опис: | Дорошенко Т. В. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтв. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія : Психолого-педагогічні науки. Ніжин, 2016. № 3. С.85-89. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена обґрунтуванню концептуальної ідеї щодо суб’єктно-особистісного підходу, який становить об’єднувальну основу теоретико-методичних позицій дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та зумовлює необхідність залучення студентів до самореалізації в усіх різновидах фахового навчання. Відповідно доцільним став розгляд у статті суб’єктно-особистісних орієнтирів спрямування підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах сучасної вищої школи: розвиток їхньої суб’єктності, можливостей застосування мистецьких важелів стимулювання цього процесу, актуалізація розвивального потенціалу музичного мистецтва в процесі особистісного становлення студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2854 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_79.pdf | 208.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.