Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2860
Назва: Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності
Автори: Газука, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: майбутній вчитель
вчитель трудового навчання
проектування
проект
проектна діяльність
Дата публікації: 2008
Видавництво: Науково-методичний журнал Наці¬онального університету «Львівська політехніка»
Бібліографічний опис: Газука Т. А. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності / Газука Т. А. // Педагогіка і психологія професійної освіти // Науково-методичний журнал – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2008. – Вип. 5. – С. 50-56.
Короткий огляд (реферат): Проектна діяльність студентів дозволяє сьогодні вирішувати багато проблем сучасної освіти: розвиток зацікавленості студентів у самостійному освітньому процесі і його рефлексивній позиції в ньому, формування вмінь конструювати свою діяльність на основі конкретних практичних вимог, здобуття досвіду самостійної творчої діяльності, а також привертання до активного пошуку і усвідомленого вибору шляхів самореалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2860
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.