Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2913| Назва: | Приклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплін |
| Автори: | Дедович, Валентин Миколайович |
| Ключові слова: | приклади навчальних задач природничі дисципліни |
| Дата публікації: | 1993 |
| Видавництво: | Збірник «Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін» |
| Бібліографічний опис: | Дедович В.М. Приклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплін. Збірник «Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін». Чернігівський обласний інститут удосконалення вчителів. Чернігів, 1993. С. 62-63. |
| Короткий огляд (реферат): | В сучасних школах учні вивчають окремі предмети природничо-наукового циклу – фізику, хімію, біологію, астрономію. Головне заради чого відбувається викладання цих дисциплін – дати учням знання про природу як цілісну систему, що залишається невтіленим за умов предметного поділу природничо-наукового циклу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2913 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Приклади навчальних задач як засобу інтеграції природничих дисциплін.pdf | 448,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.