Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2914
Назва: До диференціації через інтеграцію
Автори: Дедович, Валентин Миколайович
Ключові слова: інтеграція
дисципліни
перевантаження учнів
навчання фізики
Дата публікації: 1995
Видавництво: Диференціація навчання фізиці : зб.
Бібліографічний опис: Дедович В.М. До диференціації через інтеграцію. Диференціація навчання фізиці : зб. / Чернігівський обласний інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти. Чернігів, 1995. С.24-25.
Короткий огляд (реферат): Сучасна школа стоїть перед проблемою перевантаження учнів навчальною роботою. Збільшується інформаційна насиченість традиційних навчальних предметів та з’являються нові дисципліни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2914
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До диференціації через інтеграцію.pdf702.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.