Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2985
Назва: | Використання матеріалу країнознавства на заняттях з іноземної мови як засобу залучення учнів до іншомовної культури |
Автори: | Попсуй, Анатолій Васильович |
Ключові слова: | культурний бар’єр автентичні матеріали стереотипи мовне середовище |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Мова. Культура. Комунікація: інноваційні підходи до вивчення мов та літератур: матеріали 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф. |
Бібліографічний опис: | Попсуй А.В. Використання матеріалу країнознавства на заняттях з іноземної мови як засобу залучення учнів до іншомовної культури. Мова. Культура. Комунікація: інноваційні підходи до вивчення мов та літератур: матеріали 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Чернігів, 21-23 квітня 2016 року). Чернігів: ЧНПУ ім. Т.Г. Шевченка. 2016. С. 123-127. |
Короткий огляд (реферат): | Для забезпечення ефективного спілкування, учні мають подолати не лише мовний бар’єр, але й культурний бар’єр. Робота з текстами, характерними для мовної країни, автентичними літерами, географічними картами та календарями, з невербальними формами, прислів’ями, ідіоматичними виразами та справжньою рекламою, газетами, журналами сприяє моделюванню мовного середовища в процесі навчання. Це сприяє вихованню школярів у контексті діалогу культур, впроваджує загальні цінності та формує вміння спілкуватися іноземною мовою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2985 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання матеріалу країнознавства на заняттях з іноземної мови як засобу залучення учнів до іншомов.pdf | 199.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.