Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2985
Назва: Використання матеріалу країнознавства на заняттях з іноземної мови як засобу залучення учнів до іншомовної культури
Автори: Попсуй, Анатолій Васильович
Ключові слова: культурний бар’єр
автентичні матеріали
стереотипи
мовне середовище
Дата публікації: 2016
Видавництво: Мова. Культура. Комунікація: інноваційні підходи до вивчення мов та літератур: матеріали 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Попсуй А.В. Використання матеріалу країнознавства на заняттях з іноземної мови як засобу залучення учнів до іншомовної культури. Мова. Культура. Комунікація: інноваційні підходи до вивчення мов та літератур: матеріали 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Чернігів, 21-23 квітня 2016 року). Чернігів: ЧНПУ ім. Т.Г. Шевченка. 2016. С. 123-127.
Короткий огляд (реферат): Для забезпечення ефективного спілкування, учні мають подолати не лише мовний бар’єр, але й культурний бар’єр. Робота з текстами, характерними для мовної країни, автентичними літерами, географічними картами та календарями, з невербальними формами, прислів’ями, ідіоматичними виразами та справжньою рекламою, газетами, журналами сприяє моделюванню мовного середовища в процесі навчання. Це сприяє вихованню школярів у контексті діалогу культур, впроваджує загальні цінності та формує вміння спілкуватися іноземною мовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2985
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.