Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3026| Назва: | Етапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мови |
| Автори: | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна |
| Ключові слова: | рефлексивні уміння професійна компетентність майбутні вчителі англійської мови |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Смоліна С. В. Етапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 131. С. 141-143. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється питання розвитку рефлексивних умінь як складової професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Аналізується поняття "рефлексія" в контексті підготовки майбутніх учителів. Розглядаються компоненти рефлексивної діяльності. Виокремлюються етапи розвитку рефлексивних умінь. Окреслюються цілі подальших розвідок у названому питанні. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3026 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Етапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мови.pdf | 383,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.