Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3093
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грицик, Надія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-24T14:31:47Z | - |
dc.date.available | 2020-04-24T14:31:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Грицик Н.В. Моніторинг іншомовної підготовки майбутніх вчителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України як предмет дослідження. Педагогічний альманах : зб. наук. праць. КВНЗ ”Херсонська академія неперервної освіти”, 2019., Вип. 42. С.86- 91. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3093 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню необхідності моніторингу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України. У зв’язку з тим, що якісна підготовка майбутнього вчителя набуває першорядного значення в умовах інтеграції України до європейської й світової спільноти, невід’ємним компонентом професійної підготовки є оволодіння професійно орієнтованим іншомовним спілкуванням. Актуальність дослідження проблеми моніторингу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України обумовлена нагальною потребою в покращенні якості професійної підготовки майбутніх фахівців та кардинальними змінами, що відбуваються в суспільстві. Досягнення цих цілей на сьогодні неможливе без інформатизації освіти, що впливає на цілі, зміст, методи, засоби, організаційні форми навчання, а також вимагає принципової модернізації інструментарію для контролю та оцінювання якості володіння ІМ майбутніми педагогами. Теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури дозволив установити, що питання створення та організації системи моніторингу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у ЗВО не було предметом вивчення науковців і потребує подальшого дослідження. У статті розглянуто проблему використання інноваційних технологій контролю й оцінювання знань з іноземної мови в майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України. Упровадження інноваційних технологій у навчальний процес у закладах вищої освіти України є ознакою сучасного освітнього процесу. Автор статті окреслив перспективу подальших досліджень, а саме: в аналізі новітніх досягнень світової педагогіки щодо впровадження інноваційних засобів контролю процесу та результату навчання, форм і ролі електронного оцінювання в процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України. | en_US |
dc.publisher | Педагогічний альманах : зб. наук. праць | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | моніторинг | en_US |
dc.subject | іншомовна підготовка | en_US |
dc.subject | професійно орієнтоване іншомовне спілкування | en_US |
dc.subject | учителі нефілологічних спеціальностей | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти України | en_US |
dc.subject | моніторинг іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей | en_US |
dc.title | Моніторинг іншомовної підготовки майбутніх вчителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України як предмет дослідження | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Моніторинг іншомовної підготовки майбутніх вчителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України як предмет дослідження.pdf | 626.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.