Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицик, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-24T14:31:47Z-
dc.date.available2020-04-24T14:31:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГрицик Н.В. Моніторинг іншомовної підготовки майбутніх вчителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України як предмет дослідження. Педагогічний альманах : зб. наук. праць. КВНЗ ”Херсонська академія неперервної освіти”, 2019., Вип. 42. С.86- 91.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3093-
dc.description.abstractСтаттю присвячено теоретичному обґрунтуванню необхідності моніторингу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України. У зв’язку з тим, що якісна підготовка майбутнього вчителя набуває першорядного значення в умовах інтеграції України до європейської й світової спільноти, невід’ємним компонентом професійної підготовки є оволодіння професійно орієнтованим іншомовним спілкуванням. Актуальність дослідження проблеми моніторингу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України обумовлена нагальною потребою в покращенні якості професійної підготовки майбутніх фахівців та кардинальними змінами, що відбуваються в суспільстві. Досягнення цих цілей на сьогодні неможливе без інформатизації освіти, що впливає на цілі, зміст, методи, засоби, організаційні форми навчання, а також вимагає принципової модернізації інструментарію для контролю та оцінювання якості володіння ІМ майбутніми педагогами. Теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури дозволив установити, що питання створення та організації системи моніторингу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у ЗВО не було предметом вивчення науковців і потребує подальшого дослідження. У статті розглянуто проблему використання інноваційних технологій контролю й оцінювання знань з іноземної мови в майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України. Упровадження інноваційних технологій у навчальний процес у закладах вищої освіти України є ознакою сучасного освітнього процесу. Автор статті окреслив перспективу подальших досліджень, а саме: в аналізі новітніх досягнень світової педагогіки щодо впровадження інноваційних засобів контролю процесу та результату навчання, форм і ролі електронного оцінювання в процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України.en_US
dc.publisherПедагогічний альманах : зб. наук. працьen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectіншомовна підготовкаen_US
dc.subjectпрофесійно орієнтоване іншомовне спілкуванняen_US
dc.subjectучителі нефілологічних спеціальностейen_US
dc.subjectзаклади вищої освіти Україниen_US
dc.subjectмоніторинг іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностейen_US
dc.titleМоніторинг іншомовної підготовки майбутніх вчителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України як предмет дослідженняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.