Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3093
Назва: Моніторинг іншомовної підготовки майбутніх вчителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України як предмет дослідження
Автори: Грицик, Надія Володимирівна
Ключові слова: іноземна мова
моніторинг
іншомовна підготовка
професійно орієнтоване іншомовне спілкування
учителі нефілологічних спеціальностей
заклади вищої освіти України
моніторинг іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей
Дата публікації: 2019
Видавництво: Педагогічний альманах : зб. наук. праць
Бібліографічний опис: Грицик Н.В. Моніторинг іншомовної підготовки майбутніх вчителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України як предмет дослідження. Педагогічний альманах : зб. наук. праць. КВНЗ ”Херсонська академія неперервної освіти”, 2019., Вип. 42. С.86- 91.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню необхідності моніторингу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України. У зв’язку з тим, що якісна підготовка майбутнього вчителя набуває першорядного значення в умовах інтеграції України до європейської й світової спільноти, невід’ємним компонентом професійної підготовки є оволодіння професійно орієнтованим іншомовним спілкуванням. Актуальність дослідження проблеми моніторингу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України обумовлена нагальною потребою в покращенні якості професійної підготовки майбутніх фахівців та кардинальними змінами, що відбуваються в суспільстві. Досягнення цих цілей на сьогодні неможливе без інформатизації освіти, що впливає на цілі, зміст, методи, засоби, організаційні форми навчання, а також вимагає принципової модернізації інструментарію для контролю та оцінювання якості володіння ІМ майбутніми педагогами. Теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури дозволив установити, що питання створення та організації системи моніторингу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у ЗВО не було предметом вивчення науковців і потребує подальшого дослідження. У статті розглянуто проблему використання інноваційних технологій контролю й оцінювання знань з іноземної мови в майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України. Упровадження інноваційних технологій у навчальний процес у закладах вищої освіти України є ознакою сучасного освітнього процесу. Автор статті окреслив перспективу подальших досліджень, а саме: в аналізі новітніх досягнень світової педагогіки щодо впровадження інноваційних засобів контролю процесу та результату навчання, форм і ролі електронного оцінювання в процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3093
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.