Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3119
Назва: Комунікативні технології та інтеграція в процесі навчання фізики учнів у класах природничого профілю
Автори: Дедович, Валентин Миколайович
Савченко, Віталій Федорович
Ключові слова: фізика
природничий профіль
комунікативні технології
Дата публікації: 2006
Видавництво: Освітнє середовище як методична проблема : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Дедович В.М. Савченко В.Ф. Комунікативні технології та інтеграція в процесі навчання фізики учнів у класах природничого профілю. Освітнє середовище як методична проблема : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 верес. 2006 р. Херсон, 2006. С. 26-27. (0,09 друк. арк.)
Короткий огляд (реферат): Перехід української школи на профільне навчання зустрічається з рядом труднощів, з яких, на нашу думку, основними є дві. Перша – школа традиційно орієнтується на засвоєння учнями суми знань і умінь з певних предметів. Світова є шкільна практика в останні десятиліття бачить своє завдання у впровадженні у школу комунікативних технологій. Комунікативні технології зараз стають навіть важливішими за здобуті знання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3119
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.