Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3119
Назва: | Комунікативні технології та інтеграція в процесі навчання фізики учнів у класах природничого профілю |
Автори: | Дедович, Валентин Миколайович Савченко, Віталій Федорович |
Ключові слова: | фізика природничий профіль комунікативні технології |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Освітнє середовище як методична проблема : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф. |
Бібліографічний опис: | Дедович В.М. Савченко В.Ф. Комунікативні технології та інтеграція в процесі навчання фізики учнів у класах природничого профілю. Освітнє середовище як методична проблема : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 верес. 2006 р. Херсон, 2006. С. 26-27. (0,09 друк. арк.) |
Короткий огляд (реферат): | Перехід української школи на профільне навчання зустрічається з рядом труднощів, з яких, на нашу думку, основними є дві. Перша – школа традиційно орієнтується на засвоєння учнями суми знань і умінь з певних предметів. Світова є шкільна практика в останні десятиліття бачить своє завдання у впровадженні у школу комунікативних технологій. Комунікативні технології зараз стають навіть важливішими за здобуті знання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3119 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комунікативні технології та інтеграція в процесі навчання фізики учнів у класах природничого профілю.pdf | 502.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.