Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошель, Віталій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-25T10:22:31Z-
dc.date.available2020-04-25T10:22:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКошель В. М. Критерии и показатели готовности будущих воспитателей к обучению двигательным действиям детей дошкольного возраста. Тенденции развития психологии и педагогики : сб. ст. Междунар. науч.-практ. конф. (г. Уфа, 5 мая, 2014 г.). / Науч. центр «Аэтерна». Уфа, 2014. С. 35–39.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3141-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні наукові підходи до визначення рівнів сформованості фахової готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до навчання рухових дій дітей дошкільного віку; виділені і обґрунтовані критерії та показники професійної готовності студентів до навчання рухових дій дітей дошкільного віку.en_US
dc.publisherТенденции развития психологии и педагогики : сб. ст. Междунар. науч.-практ. конф.en_US
dc.subjectпрофесійна готовністьen_US
dc.subjectрівніen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectпоказники професійної готовностіen_US
dc.subjectрухові діїen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.titleКритерии и показатели готовности будущих воспитателей к обучению двигательным действиям детей дошкольного возрастаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.