Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207
Назва: Еволюція змісту основ гідро- та аеростатики в підручниках фізики ХХ століття
Автори: Дедович, Валентин Миколайович
Ключові слова: підручник з фізики
активізація пізнавальної діяльності учнів
історична інформація
технічна інформація
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Дедович В.М. Еволюція змісту основ гідро- та аеростатики в підручниках фізики ХХ століття. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів, 2010. Вип. 77. С. 72-75.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам змісту шкільного підручника фізики.Обгрунтовується думка, що при написанні сучасних підручників потрібно використовувати досвід авторів підручників минулих років. Особливо в плані активізації пізнавальної діяльності учнів та більшого викорстання історичної та технічної інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3207
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.