Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3275
Назва: Шляхи підвищення якості знань учнів з автосправи з використанням інноваційних педагогічних технологій в навчальній діяльності
Автори: Люлька, Василь Степанович
Череп, Я. В.
Ключові слова: інформаційні технології
інновація
педагогічні технології
інформація
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Люлька В. С., Череп Я. В. Шляхи підвищення якості знань учнів з автосправи з використанням інноваційних педагогічних технологій в навчальній діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 248-250.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність впровадження інноваційних технологій в навчальному предметі "Автосправа", визначено актуальність проблеми, здійснено теоретичний аналіз досліджуваної категорії. Особлива увага звертається на використання широких можливостей інноваційних технологій у повсякденному житті людини. Новітні технології мають велике значення для прогресу суспільства. Практика показує, що на уроках матеріал який викладається із застосуванням інноваційних технологій сприймається дітьми краще, уроки стають цікавішими і в дітей з’являється якийсь інтерес. Тому виникає нагальне питання пошуку все нових методів і засобів актуалізації уваги учнів. Як один з варіантів вирішення такої проблеми ми пропонуємо використання на уроках автосправи учнями комп’ютера та комп’ютерних програм, при роботі з якими вони могли б більш широко дізнатись необхідну інформацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3275
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.