Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336
Назва: Розмежування понять «критерії» та «принципи» відбору текстового матеріалу для самостійної роботи студентів .
Автори: Панзига, Оксана Миколаївна
Ключові слова: мовний критерій
критерій змісту
кількісні критерії
принцип
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Полілог культур: освітній і культурологічний аспекти // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (25 березня 2014 р.). – ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, – 148 с. – С. 52–54.
Короткий огляд (реферат): В роботі проаналізовані три групи критеріїв відбору іншомовних текстів як навчального матеріалу: мовні критерії, критерії змісту й кількісні критерії та визначено принципи та критерії, за допомогою яких мають відбиратися навчальні матеріали для самостійної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6._Панзига_О.М.pdf387.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.