Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панзига, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-29T15:23:05Z | - |
dc.date.available | 2020-04-29T15:23:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Полілог культур: освітній і культурологічний аспекти // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (25 березня 2014 р.). – ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, – 148 с. – С. 52–54. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336 | - |
dc.description.abstract | В роботі проаналізовані три групи критеріїв відбору іншомовних текстів як навчального матеріалу: мовні критерії, критерії змісту й кількісні критерії та визначено принципи та критерії, за допомогою яких мають відбиратися навчальні матеріали для самостійної роботи. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | мовний критерій | en_US |
dc.subject | критерій змісту | en_US |
dc.subject | кількісні критерії | en_US |
dc.subject | принцип | en_US |
dc.title | Розмежування понять «критерії» та «принципи» відбору текстового матеріалу для самостійної роботи студентів . | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6._Панзига_О.М.pdf | 387.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.