Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336| Назва: | Розмежування понять «критерії» та «принципи» відбору текстового матеріалу для самостійної роботи студентів . |
| Автори: | Панзига, Оксана Миколаївна |
| Ключові слова: | мовний критерій критерій змісту кількісні критерії принцип |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Чернігів |
| Бібліографічний опис: | Полілог культур: освітній і культурологічний аспекти // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (25 березня 2014 р.). – ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, – 148 с. – С. 52–54. |
| Короткий огляд (реферат): | В роботі проаналізовані три групи критеріїв відбору іншомовних текстів як навчального матеріалу: мовні критерії, критерії змісту й кількісні критерії та визначено принципи та критерії, за допомогою яких мають відбиратися навчальні матеріали для самостійної роботи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 6._Панзига_О.М.pdf | 387,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.