Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3338
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панзига, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-29T15:37:27Z | - |
dc.date.available | 2020-04-29T15:37:27Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Вісник КНЛУ. Серія “Педагогіка та психологія”. Вип. 23. – С. 129-138 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3338 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовані та уточнені сучасні дидактичні принципи, які визначають стратегію і тактику навчання другої іноземної мови у вищих навчальних закладах. На їх основі визначені методичні принципи: комунікативної; міжкультурної; соціокультурної; когнітивно-інтелектуальної спрямованості навчання; взаємопов’язаного навчання видів мовленнєвої діяльності; використання контрастивного підходу; урахування лінгвістичного та навчального досвіду; інтенсифікації навчання; текстової спрямованості навчання. З’ясовані можливості реалізації цієї системи принципів у процесі формування рецептивних мовних компетентностей у майбутніх учителів. | en_US |
dc.subject | друга іноземна мова | en_US |
dc.subject | фонетична | en_US |
dc.subject | лексична | en_US |
dc.subject | граматична рецептивні компетентності | en_US |
dc.subject | дидактичні та методичні принципи. | en_US |
dc.title | Реалізація дидактичних та методичних принципів в процесі формування рецептивних мовних компетентностей другої іноземної мови у майбутніх учителів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8._Панзига_О.М.pdf | 437.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.