Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3340
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панзига, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-29T15:49:15Z | - |
dc.date.available | 2020-04-29T15:49:15Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Проблеми іншомовної освіти в епоху глобалісзації// Вісник Чернігівського національного педагогічного універитету. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів, 2016 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3340 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості організації поточного та рубіжного контролю при формуванні рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботі. Визначаються об’єкти цих видів контролю. Запропоновані критерії оцінювання рівня сформованості компонентів фонетичної, лексичної і граматичної компетентностей у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Розглянуті засоби контролю та оцінювання навчальних досягнень майбутній вчителів у самостійній позааудиторній роботі. Окреслені перспективи подальшого проведення дослідження у вибраному напрямку. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | самостійна робота | en_US |
dc.subject | поточний контроль | en_US |
dc.subject | рубіжний контроль | en_US |
dc.subject | об’єкти контролю | en_US |
dc.subject | критерії оцінювання | en_US |
dc.subject | рецептивні мовні компетентності | en_US |
dc.title | Контроль рівня сформованості рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10._Панзига_О.М.pdf | 537.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.