Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3340
Назва: Контроль рівня сформованості рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботі
Автори: Панзига, Оксана Миколаївна
Ключові слова: самостійна робота
поточний контроль
рубіжний контроль
об’єкти контролю
критерії оцінювання
рецептивні мовні компетентності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Проблеми іншомовної освіти в епоху глобалісзації// Вісник Чернігівського національного педагогічного універитету. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів, 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості організації поточного та рубіжного контролю при формуванні рецептивних мовних компетентностей майбутніх вчителів у самостійній роботі. Визначаються об’єкти цих видів контролю. Запропоновані критерії оцінювання рівня сформованості компонентів фонетичної, лексичної і граматичної компетентностей у рецептивних видах мовленнєвої діяльності. Розглянуті засоби контролю та оцінювання навчальних досягнень майбутній вчителів у самостійній позааудиторній роботі. Окреслені перспективи подальшого проведення дослідження у вибраному напрямку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3340
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10._Панзига_О.М.pdf537.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.