Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3358
Назва: | Структурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії |
Автори: | Люлька, Василь Степанович |
Ключові слова: | спрямованiсть особистостi професійна спрямованість старшокласники сільськогосподарські професії |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | Наукові записки Тернопільського державного педуніверситету |
Бібліографічний опис: | Люлька В.С. Структурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії / Люлька В.С. // Наукові записки Тернопільського державного педуніверситету. Серія: Педагогіка. – № 3. – Тернопіль, 2002. – С.63-68 |
Короткий огляд (реферат): | Термiн "спрямованiсть особистостi" є iманентним для фiлософiї, соцiологiї, психологiї та педагогiки. В контекстi педагогiчної науки проблема професійної спрямованостi полягає у визначеннi шляхiв та засобiв її формування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3358 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Структурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії.pdf | 173.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.