Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3455
Назва: | Теоретико методологічні аспекти цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту |
Автори: | Дерев'янко, Світлана Петрівна |
Ключові слова: | емоційний інтелект цілеспрямований розвиток емоційного інтелекту |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Науковий Вісник Херсонського державного університету |
Бібліографічний опис: | Деревянко С. П. Теоретико методологічні аспекти цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту. Науковий Вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки : [зб. наук. праць]. / Херсонський державний університет. Херсон: ХДУ, 2015. Вип. 1. С. 23-26. |
Серія/номер: | Психологічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто характерні особливості цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту як здатності до розуміння та управління емоціями. Автором статті показано відмінності в системних характеристиках (ціль, об'єкт, характер впливу) тренінгів розвитку емоційного інтелекту психоаналітичної, гуманістичної, поведінкової, когнітивної спрямованості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3455 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико методологічні аспекти цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту.pdf | 467.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.