Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3495
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Притулик, Наталія Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-04T10:15:08Z | - |
dc.date.available | 2020-05-04T10:15:08Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Притулик Н.В. Із досвіду залучення студентів-майбутніх педагогів до самовиховання у процесі опанування навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів, 2015. № 125. С. 225-230. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3495 | - |
dc.description.abstract | У статті піднімається актуальне питання формування особистості майбутнього педагога, готовності до самовиховання та рефлексії; наведено досвід організації роботи з самовиховання студентів у процесі опанування навчальної дисципліни на основі особистісно-орієнтованого та діяльнісного методологічних підходів; подано обґрунтування умов ефективного здійснення відповідної роботи, завдання та методичні рекомендації для викладачів щодо її організації. Приділено увагу питанню мотивації самоосвітньої діяльності студентів, особливостям фіксації досягнень з самовиховання, прийомам. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | самовиховання вчителя | en_US |
dc.subject | теорія та методика виховання | en_US |
dc.subject | прийоми самовиховання | en_US |
dc.subject | особистість майбутнього вчителя | en_US |
dc.title | Із досвіду залучення студентів-майбутніх педагогів до самовиховання у процесі опанування навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.