Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-04T10:15:08Z-
dc.date.available2020-05-04T10:15:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПритулик Н.В. Із досвіду залучення студентів-майбутніх педагогів до самовиховання у процесі опанування навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів, 2015. № 125. С. 225-230.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3495-
dc.description.abstractУ статті піднімається актуальне питання формування особистості майбутнього педагога, готовності до самовиховання та рефлексії; наведено досвід організації роботи з самовиховання студентів у процесі опанування навчальної дисципліни на основі особистісно-орієнтованого та діяльнісного методологічних підходів; подано обґрунтування умов ефективного здійснення відповідної роботи, завдання та методичні рекомендації для викладачів щодо її організації. Приділено увагу питанню мотивації самоосвітньої діяльності студентів, особливостям фіксації досягнень з самовиховання, прийомам.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсамовиховання вчителяen_US
dc.subjectтеорія та методика вихованняen_US
dc.subjectприйоми самовихованняen_US
dc.subjectособистість майбутнього вчителяen_US
dc.titleІз досвіду залучення студентів-майбутніх педагогів до самовиховання у процесі опанування навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.