Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3495
Назва: | Із досвіду залучення студентів-майбутніх педагогів до самовиховання у процесі опанування навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання» |
Автори: | Притулик, Наталія Валеріївна |
Ключові слова: | самовиховання вчителя теорія та методика виховання прийоми самовиховання особистість майбутнього вчителя |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Притулик Н.В. Із досвіду залучення студентів-майбутніх педагогів до самовиховання у процесі опанування навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів, 2015. № 125. С. 225-230. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті піднімається актуальне питання формування особистості майбутнього педагога, готовності до самовиховання та рефлексії; наведено досвід організації роботи з самовиховання студентів у процесі опанування навчальної дисципліни на основі особистісно-орієнтованого та діяльнісного методологічних підходів; подано обґрунтування умов ефективного здійснення відповідної роботи, завдання та методичні рекомендації для викладачів щодо її організації. Приділено увагу питанню мотивації самоосвітньої діяльності студентів, особливостям фіксації досягнень з самовиховання, прийомам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3495 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.