Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.contributor.authorКостюченко, Марія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-05-04T10:56:34Z-
dc.date.available2020-05-04T10:56:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПритулик Н. В. , Костюченко М. А. Дослідження гендерної компетентності вчителів початкової школи. Молодий вчений. 2018. 2.1(54.1) лютий. С. 120-124.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3504-
dc.description.abstractУ статті піднімається проблема готовності вчителів початкової школи до впровадження гендерного підходу в освіту. Наведено аналіз анкетування вчителів-практиків щодо обізнаності з питань гендеру та здійснення гендерного виховання дітей. Поділяємо думку науковців, які розглядають гендерне виховання як процес цілеспрямованого систематичного вироблення в осіб обох статей способів і форм паритетності у відносинах, моральних норм рівності, рівноправності, взаємоповаги, врахування як спільного, так і відмінного, що властиво жінці й чоловікові, а також формування вільної особистості з гендерним світоглядом і навичками гендерно орієнтованої поведінки. Отримані результати анкетування посилюють актуальність досліджуваної проблематики. На основі наведених даних виявлено коло проблемних аспектів, визначено перспективи.en_US
dc.publisherМолодий вчений : наук. журн.en_US
dc.subjectгендерen_US
dc.subjectгендерне виховання молодших школярівen_US
dc.subjectготовність учителів початкової школи до гендерного виховання учнівen_US
dc.subjectподолання гендерної асиметріїen_US
dc.subjectгендерна культура вчителяen_US
dc.titleДослідження гендерної компетентності вчителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.