Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3504
Назва: | Дослідження гендерної компетентності вчителів початкової школи |
Автори: | Притулик, Наталія Валеріївна Костюченко, Марія Анатоліївна |
Ключові слова: | гендер гендерне виховання молодших школярів готовність учителів початкової школи до гендерного виховання учнів подолання гендерної асиметрії гендерна культура вчителя |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Молодий вчений : наук. журн. |
Бібліографічний опис: | Притулик Н. В. , Костюченко М. А. Дослідження гендерної компетентності вчителів початкової школи. Молодий вчений. 2018. 2.1(54.1) лютий. С. 120-124. |
Короткий огляд (реферат): | У статті піднімається проблема готовності вчителів початкової школи до впровадження гендерного підходу в освіту. Наведено аналіз анкетування вчителів-практиків щодо обізнаності з питань гендеру та здійснення гендерного виховання дітей. Поділяємо думку науковців, які розглядають гендерне виховання як процес цілеспрямованого систематичного вироблення в осіб обох статей способів і форм паритетності у відносинах, моральних норм рівності, рівноправності, взаємоповаги, врахування як спільного, так і відмінного, що властиво жінці й чоловікові, а також формування вільної особистості з гендерним світоглядом і навичками гендерно орієнтованої поведінки. Отримані результати анкетування посилюють актуальність досліджуваної проблематики. На основі наведених даних виявлено коло проблемних аспектів, визначено перспективи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3504 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дослідження гендерної компетентності вчителів початкової школи.pdf | 225.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.