Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3550
Назва: | Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників |
Автори: | Дженджеро, Оксана Леонідівна |
Ключові слова: | психологія мовлення старшокласники |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Українська мова і література в школі |
Бібліографічний опис: | Дженджеро О. Л. Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників. Українська мова і література в школі. 2005. №5. С. 9–11 |
Короткий огляд (реферат): | У сфері загальнонаукового знання мовлення традиційно розглядається в якості однієї з глобальних, вузлових проблем. Уже в античні часи зацікавленість цією проблемою стала причиною виникнення античної риторики, яка була орієнтована на усне слово. Тогочасна риторична система поєднувала мистецтва правильно говорити і правильно мислити й була спрямована на загальну освіченість мовця. Риторичні рекомендації орієнтувалися на цілісний комунікативний процес: враховувались інтелектуальні позиції партнерів у діалозі, готовність до сприймання (співчуття, упередженість), розглядалися моменти, що діють не лише на розум, а й на емоції слухачів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3550 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників.pdf | 311.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.