Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3569
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дженджеро, Оксана Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Пономаренко, К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-04T18:16:17Z | - |
dc.date.available | 2020-05-04T18:16:17Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Дженджеро О. Л., Пономаренко К. В. Запитання як запорука успішної діалогової взаємодії в навчанні. Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід : зб. матер. Міжнар. конф. у 2 т. Дніпро—Відень, 2017. Т. ІІ. С. 43—47. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3569 | - |
dc.description.abstract | Мовне спілкування є визначальною ознакою людини, завдяки якій відбувається взаємодія з суспільством: обмін думками, інформацією, розуміння і розв’язання проблем, спілкування з навколишнім світом. Основною формою соціальної комунікації є діалог як універсальна форма взаємодії, яка дає змогу висловитися й почути іншого, узгодити позиції для досягнення спільної мети. Діалог створює необхідні умови для вироблення вмінь самостійно мислити, чітко висловлювати свою думку, відстоювати власні переконання, доводити свою позицію. | en_US |
dc.publisher | Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід : зб. матер. Міжнар. конф. у 2 т. | en_US |
dc.subject | мовне спілкування | en_US |
dc.subject | діалог | en_US |
dc.title | Запитання як запорука успішної діалогової взаємодії в навчанні | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Запитання як запорука успішної діалогової взаємодії в навчанні.pdf | 380.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.