Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДженджеро, Оксана Леонідівна-
dc.contributor.authorПономаренко, К. В.-
dc.date.accessioned2020-05-04T18:16:17Z-
dc.date.available2020-05-04T18:16:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДженджеро О. Л., Пономаренко К. В. Запитання як запорука успішної діалогової взаємодії в навчанні. Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід : зб. матер. Міжнар. конф. у 2 т. Дніпро—Відень, 2017. Т. ІІ. С. 43—47.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3569-
dc.description.abstractМовне спілкування є визначальною ознакою людини, завдяки якій відбувається взаємодія з суспільством: обмін думками, інформацією, розуміння і розв’язання проблем, спілкування з навколишнім світом. Основною формою соціальної комунікації є діалог як універсальна форма взаємодії, яка дає змогу висловитися й почути іншого, узгодити позиції для досягнення спільної мети. Діалог створює необхідні умови для вироблення вмінь самостійно мислити, чітко висловлювати свою думку, відстоювати власні переконання, доводити свою позицію.en_US
dc.publisherІнноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід : зб. матер. Міжнар. конф. у 2 т.en_US
dc.subjectмовне спілкуванняen_US
dc.subjectдіалогen_US
dc.titleЗапитання як запорука успішної діалогової взаємодії в навчанніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.