Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3569
Назва: | Запитання як запорука успішної діалогової взаємодії в навчанні |
Автори: | Дженджеро, Оксана Леонідівна Пономаренко, К. В. |
Ключові слова: | мовне спілкування діалог |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід : зб. матер. Міжнар. конф. у 2 т. |
Бібліографічний опис: | Дженджеро О. Л., Пономаренко К. В. Запитання як запорука успішної діалогової взаємодії в навчанні. Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід : зб. матер. Міжнар. конф. у 2 т. Дніпро—Відень, 2017. Т. ІІ. С. 43—47. |
Короткий огляд (реферат): | Мовне спілкування є визначальною ознакою людини, завдяки якій відбувається взаємодія з суспільством: обмін думками, інформацією, розуміння і розв’язання проблем, спілкування з навколишнім світом. Основною формою соціальної комунікації є діалог як універсальна форма взаємодії, яка дає змогу висловитися й почути іншого, узгодити позиції для досягнення спільної мети. Діалог створює необхідні умови для вироблення вмінь самостійно мислити, чітко висловлювати свою думку, відстоювати власні переконання, доводити свою позицію. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3569 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Запитання як запорука успішної діалогової взаємодії в навчанні.pdf | 380.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.