Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3646
Назва: Використання здоров’язбережувальних технологій у дошкільному закладі
Автори: Кошель, Анна Павлівна
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
здоровий спосіб життя
навчально-виховний процес
оздоровчі технології
дошкільний навчальний заклад
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Кошель А. П. Використання здоров’язбережувальних технологій у дошкільному закладі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 41-45.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито умови оптимізації оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах, та визначено основні здоров’язбережувальні технології, основним змістом яких є засоби фізичної культури як найбільш доступні й оптимальні чинники формування і збереження здоров’я дошкільників. Обґрунтовано систему заходів, що включає взаємозв’язок і взаємодія всіх факторів освітнього середовища, спрямованих на збереження здоров’я дитини на всіх етапах його навчання і розвитку. Зроблено класифікацію здоров’язбережувальних технологій в дошкільній освіті яка визначається по домінуванню цілей і розв’язуваних задач, а також провідних засобів здоров’язбереження і здоров’язбереження педагогічного процесу в дитячому садку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3646
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.