Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Назва: | Сутність та структура професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури |
Автори: | Сичова (Шурхал), Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | готовність професійна готовність структурні компоненти майбутні учителі фізичної культури |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Шурхал І.А. Сутність та структура професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки. Чернігів: ЧНПУ, 2015. № 125. С. 265-268. |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури, з’ясовано сутність поняття «готовність», «готовність до професійної діяльності»; проаналізовано головні наукові напрями та рівні дослідження проблеми готовності до професійної діяльності; визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності (мотиваційний, когнітивний, практично-діяльнісний, рефлексивний). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сутність та структура професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури.pdf | 456.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.