Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3704
Назва: | Педагогічні умови удосконалення професійної підготовки вчителів історії в контексті розбудови суспільства для сталого розвитку |
Автори: | Кулик, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | педагогічні умови інтерактивне середовище сталий розвиток активна взаємодія інтерактивні технології |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Україна – ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць |
Бібліографічний опис: | Кулик І. О. Педагогічні умови удосконалення професійної підготовки вчителів історії в контексті розбудови суспільства для сталого розвитку. Україна – ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць. Словаччина – Чехія, 2018. С.178 – 180. |
Короткий огляд (реферат): | Визначено педагогічні умови удосконалення професійної підготовки вчителів історії в контексті розбудови суспільства для сталого розвитку: створення інтерактивного середовища для ефективної педагогічної взаємодії; в змісті освіти передбачити формування системи інтегрованих знань; виховання відповідальності за сталий розвиток суспільства; зв’язок з практичною діяльністю; вивчення світового педагогічного досвіду, налагодження контактів з міжнародними організаціями, проведення спільних міжнародних заходів та проектів з проблем сталого розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3704 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови удосконалення професійної підготовки вчителів історії в контексті розбудови суспільства для сталого розвитку.pdf | 671.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.