Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3704
Назва: Педагогічні умови удосконалення професійної підготовки вчителів історії в контексті розбудови суспільства для сталого розвитку
Автори: Кулик, Ірина Олександрівна
Ключові слова: педагогічні умови
інтерактивне середовище
сталий розвиток
активна взаємодія
інтерактивні технології
Дата публікації: 2018
Видавництво: Україна – ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць
Бібліографічний опис: Кулик І. О. Педагогічні умови удосконалення професійної підготовки вчителів історії в контексті розбудови суспільства для сталого розвитку. Україна – ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць. Словаччина – Чехія, 2018. С.178 – 180.
Короткий огляд (реферат): Визначено педагогічні умови удосконалення професійної підготовки вчителів історії в контексті розбудови суспільства для сталого розвитку: створення інтерактивного середовища для ефективної педагогічної взаємодії; в змісті освіти передбачити формування системи інтегрованих знань; виховання відповідальності за сталий розвиток суспільства; зв’язок з практичною діяльністю; вивчення світового педагогічного досвіду, налагодження контактів з міжнародними організаціями, проведення спільних міжнародних заходів та проектів з проблем сталого розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3704
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.